سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

سامسونگ Galaxy C55 را عرضه خواهد کرد

  • کد خبر: ۲۲۲۰۶۹
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
سامسونگ Galaxy C55 را عرضه خواهد کرد
به‌تازگی، گوشی میان رده‌جدیدی در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رؤیت شده است که از محصولات سامسونگ است.

به گزارش شهرآرانیوز، در ماه‌های اخیر، شاهد انتشار برخی شایعات درباره گوشی میان‌رده جدید سامسونگ یا همان گلکسی C55 بودیم. اکنون این محصول با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل اول در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رؤیت شده است.

این چیپست دقیقا مشابه نمونه به‌کاررفته در گلکسی M55 است و احتمال این وجود دارد که با نسخه‌ای ری‌برندشده از این محصول طرف باشیم. نسخه تست‌شده از گلکسی C55 در این بنچمارک دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است و در بخش نرم‌افزار نیز از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 استفاده می‌کند.

با استناد به جزئیاتی که پس از اخذ گواهی TENAA درباره این گوشی فاش شدند، گلکسی C55 دارای نمایشگری ۶.۶۷اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس است و سیستم دوربین سه‌گانه ۲+۸+۵۰مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳مگاپیکسلی و یک باتری ۵٫۰۰۰میلی‌آمپری را به‌همراه دارد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز به‌شکل اپتیکال بوده و زیر نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۱٫۰۲۶ را به خود اختصاص داده و در بخش چندهسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۳۸۴ را کسب کرده است.

سامسونگ Galaxy C55 را عرضه خواهد کرد

مشخصات فنی این محصول شباهت‌های زیادی به گلکسی M55 دارند. البته باید گفت که گلکسی M55 از دوربین سلفی ۵۰مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این محصول همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵واتی را به‌همراه دارد که تنها در پرچمداران اصلی سامسونگ، مانند گوشی‌های اولترا، دیده می‌شود. به‌احتمال زیاد، سامسونگ گلکسی C55 همانند بسیاری از میان‌رده‌های این شرکت از شارژ سریع ۲۵واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ همچنین در حال کار روی گوشی گلکسی F55 است که در برخی مناطق خاص عرضه خواهد شد. این گوشی، که چندی پیش تأییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد، احتمالا از نظر مشخصات فنی مشابه گلکسی M55 یا C55 خواهد بود. سازمان TENAA همچنین تصاویری را از سامسونگ گلکسی C55 منتشر کرده است که نشان‌دهنده شباهت این محصول با سایر گوشی‌های اخیر سامسونگ هستند.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->